logo
امروز : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۴۱۲۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

نسبت‌دادن گرده‌داغ به نیروی انتظامی شایعه است

نسبت‌دادن-گرده‌داغ-به-نیروی-انتظامی-شایعه-است
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به نسبت‌دادن گرده‌داغ به نیروی انتظامی گفت: این موضوع صحت نداشته و شایعه بوده و تنها هدف نیروی انتظامی دست گرفتن نطقه اشراف به مکان نظامی در کنار گرده‌داغ است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ سردار محمد طراقیه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با تکذیب شایعات مطرح شده در خصوص گرده‌داغ در زنجان اظهار کرد: موضوع گرفتن گرده‌داغ توسط نیروی انتظامی صحت ندارد و تنها قسمتی از گرده‌داغ مسلط به مکان‌های نظامی است و هدف نیروی انتظامی تنها در این منطقه دست گرفتن نقطه اشراف به مکان نظامی است.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید براینکه نیروی انتظامی هر عملکردی داشته بر اساس و پایه قانون انجام داده است ادامه داد: هر تغییری و یا هر پروژه‌ای در بدنه نیروی انتظامی انجام شود براساس قانون خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه مگر امکان دارد که نیروی انتظامی خود از مجریان قانون بوده کارهای غیرقانونی انجام دهد ابراز کرد: مطرح شدن موضوع گرده‌داغ و گرفتن آن توسط نیروی انتظامی شایعه بوده و این موضوع صحت ندارد.

وی در ادامه خبرنگاران را سرداران میدان جنگ امروز در برابر دشمنان مطرح کرد و افزود: دشمن جنگ شناختی، ترکیبی و رسانه‌ای را در پیش گرفته است.

طراقیه با بیان اینکه خبرنگاران با تک‌تک واژه‌ها و کلماتشان بهتر می‌توانند در حوزه امنیت روانی مردم در برابر حملات ددمنشانه و بی‌امان جنگ روانی دشمن محافظت کنند ابراز کرد: رهبر انقلاب در مورد خبرنگاران و اصحاب اهل قلم فرمودند که امروز دنیا، دنیای رسانه و تبلیغ است، خبرنگاران لحظات نابود شدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان چشمان بینا و زبان جامعه هستند عنوان کرد: امروز عصر انفجار اطلاعات بوده و عصر جنگ شناختی و ترکیبی بوده و همه با اندازه توانایی خود در این حوزه وظایفی را بر عهده داریم.

فرمانده انتظامی استان زنجان  با تاکید بر نقش ویژه خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی گفت: مردم حق دارند از اتفاقات خبر داشته باشند و رسالت خبرنگاران و رسانه‌ها نیز این است که وقایع را آن طوری که هست بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران حلقه اتصال مردم با نیروی انتظامی هستند ادامه داد: این موضوع نشان‌گر این است که پلیس با اهالی رسانه ارتباط بسیار خوبی دارند.

طراقیه ماموریت پلیس و رسانه را در یک مسیر عنوان کرد و ادامه داد: رسانه‌ها در ایجاد امنیت به ویژه در امنیت روانی نقش بسیار برجسته‌ای دارند و در این راستا نیروی انتظامی و رسانه‌ها در یک مسیر حرکت‌ می‌کنند و اهالی اهل قلم در این حوزه در کنار پلیس هستند.

حبیب موسوی، رئیس پلیس راهور استان زنجان نیز در این نشست خبری با اشاره به اینکه ماموریت‌های ذاتی راهور در سه پایه آموزش، مهندسی ترافیک و اجرای مقررات آموزشی است ابراز کرد: در ۶ ماهه نخست امسال با اجرای طرح‌های ترافیکی که با کمک مردم اتفاق افتاد شاهد کاهش ۴ درصدی تصادفات بودیم.

وی با اشاره به اینکه در تصادفات خسارتی نیز در این مدت ۶ ماه شاهد افزایش ۳۶ درصدی بودیم که این موضوع به دلیل افزایش قیمت قطعات خودرو و درخواست حضور ماموران راهور در صحنه‌های تصادفات حتی جزئی بوده که منجر به افزایش آمار شده است بیان داشت: برخورد با شوتی‌سواران نیز در این مدت در دستور کار پلیس راهور بود.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به اینکه برخورد با خودروهای شوتی نیز ۱۴ درصد افزایش یافته است خاطرنشان کرد: برخورد با موتورسواران فاقد خودرو نیز ۶۴ درصد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه در سال جاری برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه که عمدتاً افراد کم سن و سال هستند ۲۸ درصد افزایش داشته است عنوان کرد: آموزش در مدارس نیز از جمله اقدامات راهور بود که امسال شاهد افزایش ۳۲ درصدی بودیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰